»Verjamemo, da ima kultivirano meso velik tržni potencial, saj uživalci v splošnem kažejo veliko zanimanja za okus in hranilne prednosti živalskih proizvodov. Seveda menimo, da resnični živalski produkti bolje potešijo te potrebe, vendar je zdrava konkurenca dobrodošla.«
»Jamstva za trajno tržno konkurenco v Sloveniji ostanejo v veljavi tudi po koncu transakcije.«
»TS Media ima tržni potencial in naredili bomo vse, da ga uresničimo.«
»Konkurenca v Sloveniji se bo še povečala, saj bo prisotnost močnega ponudnika z drugim največjim tržnim deležem povzročila pritisk na prevladujočega ponudnika.«
»Ta nakup je pomemben korak naprej za prisotnost blagovne znamke Shell v Sloveniji, za stranke pa predstavlja predvsem večjo možnost izbire, saj povečuje tržno konkurenco v Sloveniji.«
»Strokovnjaki namreč menijo, da zmanjševanje uživanja mesa in drugih živalskih izdelkov najpomembneje prispeva k trajnosti prehranjevanja, raziskava pa je pokazala, da ima Slovenija enega od najvišjih deležev prebivalcev, ki se mesu ne mislijo odpovedati.«
»Mislim, da se bomo tega najprej lotili v Ameriki in v Singapurju, ker so to že države, ki so odobrile prodajo kultiviranega mesa. Mislim pa, da bo to mogoče tudi že v Evropi v štirih, petih letih.«
»Če bi se uporabljalo meso s pašnikov, potem bi bila takšna hrana bolj sprejemljiva. Danes pa vemo, kaj vse je v mesu, jajcih in drugi hrani živalskega izvora ‒ od pesticidov, hormonov do antibiotikov.«
»Ena izmed najpomembnejših nalog sodobnih živalskih vrtov je namreč ohranjanje zdrave in genetsko dovolj pestre populacije posameznih ogroženih živalskih vrst, da lahko v primeru potreb za vračanje živali v naravo to v okviru naravovarstvenih projektov tudi izvedemo.«
»Sagan je imel morda prednost v tem, da ni imel veliko konkurence.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju